January 27, 2011

* dESigN bY Me *

Haaaah...!!! Bile kowg sumer bace jer tajuk kat atas tu kowg mesti de rase jangkal.Peerrrh,boleh bermadah plax aku ni yer.Ayat xboleyh blaa !!!! Huhuhu.
Seperti entry yg lepas,,aku daaa janji dengan kowg kan yg aku akan upload pictures2 baju yg aku daa design sendiri tu?? So,ni laaa time nyer..
Sebelom aku show kan design2 aku tu,better aku story dulu bout design aku nih.Sume design aku ni bukan laaa hasil a hundred percent dari aku sendiri maksud aku di sini aku just beli baju bundle n aku desing jer baju tu tok jadi makin looking good walau pon design baju bundle tu style lame.Senang citer baju2 bundle tu aku jadikan nampakkan menarik n baru.Bak pepatah ompteh said "renew the clothes".
Aku harap kowg lom jumpa lagi design cam aku wat nih.Kalau daaa penah jumpe,maknenye aku de laaa ikot inspirasi fav. designer aku tu okey.Tok hari nih aku just show 3 helai official design dr aku jer dulu.




Hope sangat soon aku jadi good fashion designer,aku mau ubah style lelaki urban sekarang ni.Mudah2an impian aku tercapai,,amin. FYI,tok design aku kali ni aku sudah pening kepala nak letak label jenama pe ??! Of course laaa kene letak name yg sesuai dengan diri sendiri xkan nk letak nama2 jenama yg daaa terkanal kan,mampos aku kena black list nanti.Huhu !!
Ayah aku bagi cadangan,dy kate aku patut bagi nama kat design aku ni "Benjol-Benjol". Pada pendapat kowg patut ker bg nama tu..Hahaha !!!
bTw,,please drop ur comment okey..MuaxXx alL

3 comments:

  1. designer ke? nice combination of style.cantek

    ReplyDelete
  2. waaaaa..style laaaaa..btwy y girls pnye x d kew??hehe

    ReplyDelete
  3. mian: lom jd designer lg pon,cme angan2..btw,,thnks bbnyk atas pujian mian 2.

    e-ra: yg girls pyer soon kot,,skrg dlm kpale otak kai nih nk cipte new design tok llki jer..

    ReplyDelete