February 8, 2011

bARu JEr JOiN

Benda pe plax yg aku baru join ni??! Ahaha,aku baru jer guna Skype. Aik maklom laaa,dunia sekarang nih kan daa gempar_gempur pasal Facebook akan ditutup jadi aku pon buat laaa akaun Skype nih.

Pakai benda ni memang best dari pakai Yahoo Messenger.Kemudahan yang ada dalam Skype nih kita boley buat panggilan or web cam scara live.Tetapi benda ni pon ada yang berbayar n ada yang xberbayar.Kalau korang kaya,nk pakai yang berbayar pon boleyh,kalau macam aku ni aku ambik jalan senang.Ambik yang free2 sudah laaa,wat pe nk jd stupid kan ambik yang berbayar.Daa benda tu ada bg yang free so pakai jer laa yg free yer.Jimat segala2nya kalau ambik yang free,tol ark???!

Yang penting benda nih memang awsome n da best laa.High quality plax tu.Ley kata kan pakej yang dia bagi memang cukup laaa..Aku syor kan korg pakai laa skype nih,artis kesayangan korg pon pakai gak okey.Jangan terkejot,dis is real.. Bila daa ade account Skype ni add laaa aku okey,ni name skype aku (mohamad_qayyum24).Now say 'NO' to YM


No comments:

Post a Comment