February 27, 2011

dA BEst MomEnt

Peristiwe nih berlaku pade Febuary 20th,malam tu seperti biase laaa aku online FB aku sebab kebosanan sangat2.

Jadi bile xde pe mau buat lagi,aku pon view laa video2 clip lagu kat youtube then aku pon share laa video yang aku tgok tu kat FB aku nih.Dalam beberape minit video tu kat profile FB aku de laa someone yang clikck 'Like'.Then ttibe jer person yang click 'Like' tu antar IM kat aku,hehhe.Dari situ laa cinta mula berputik,pppeeeeeeerrgh,,ayat xboleh bla.

Okey laa aku story laa sikit pasal lover aku nih sikit,dia nih seorang yang sempoi,penyanyang,selalu ambik berat pasal aku,n more laaa.Boleh dikatakan pakej yang dia bagi tuh sumer nyer cukup laa,perfect sangat2 tapi sayang kite orang belom ade peluang nak jumpe sebab dia sibok dengan sekolah dia tuh..Sedih2 :'( dia kata kat aku,dia g sekolah pon untuk masa depan aku n dia gak. Bila dia cakap macam tu,aku rase happy n lega sangat2 sebab
dia nak idop dengan aku.

Couple dengan seseorang nih pon de banyak dugaan gak an?? Yang aku daa lalui semua nye  memeritkan jiwe,macam tuari aku IM laa dengan dia then dia mcm nak xnak jer IM dengan aku,pastu lambat balas plax tu.Bile tanya dia kata tengah wat homework laa,tag gambar laa,macam2 lagi laaa.Ade plax 1day nih kite org on9 laaa pkai FB then tau2 jer dia tros off9 xbgtau aku,bagi msg pon xberbalas.Alasan dia xde topup nak balas msg aku tuh.Xpe laa,selagi boleh tahan,aku tahan jer laa..Dugaan laa sumer tuh kata org.Lagi pon dia n aku de minat yang sama n both of memang memahami antara 1 same yang laen.

Yang aku harap sekarang nih,aku nak sangat hubungan aku dengan si dia tuh dapat kekal lame macam mmbers FB aku nih.Amin..Okey laaa,tok rini aku cume boleh story pasal nih dulu jer.Kalau aku ade citer best lagi dengan dia,aku story laa panjang lebo lagi k...Moge hari korang indah selalu

2 comments:

  1. salam, saje nk komen...hehehe..
    jauh ke org yg kai yum citer di atas?
    dia d mana?
    kalo x jauh, gi je jmp dia...

    ReplyDelete
  2. excited nyer dia nih...
    hhmmm,owg yg kai story nih xjao pon...
    dkat2 jer dgn area yg kai ddok,,tp tu laa xde pluang dpt jmpe dia laaa...dia bzy mmg jer ='(

    ReplyDelete