February 16, 2011

hAnGoUT tIMe

Hmmm,,sesekali hangout memang best tapi bila rase xbest sangat2 kalau xhangout ramai-ramai.Macam aku tuari laa g jalan2 dengan sorang mmbers aku nih jer,tu pon dia dipakse dengan aku kot (kesian dia). Dia memang betol2 kawan yang baek,nasib baek laa aku dengan dia nih daa lame kenal.

Kite orang pon g jalan2 kat Jusco,Tebrau City area2 Bandaraya Johor Bahru jugak laa.Sebenarnya aku suka shopping kat sane xtau laa kenape,maybe sebab kedai2 dalam bangunan tu semuanya standart aku kot.Kebetulan pulak aku time tu nak cari barang yang aku impikan beberape tahun dulu,xpe jap lagi aku bagitau korang barang ape aku nak kan sangat tu.

Aku n kawan aku nih bertolak dari rumah pukul 10 pagi pada hari jumaat.Kite orang gi sane naek bas,mase pagi tuh mmg xramai orang nak g ke bandaraya memang best laa dapat buat gempak dlm bas tu.Tambang naek bas jer daa RM3.60 seorang,dah sampai kat Jusco tu kite orang terus2 g tingkat atas sekali sebab nak tengok movie laa.Aku dengan kawan aku memang xley miss kalau daa sampai sane xtengok wayang.Hari yang aku g same memang sume movie x best,belambak movie cina jer then cume ade dua poster movie jer yang menarik perhatian aku time tu.

The Green Hornet

Yogi Bear

Fikir punyer laa fikir,last2 aku n kawan aku tengok laa citer Yogi Bear.Hahaa,daa beso2 camni pon nak tengok citer bbudak lagi,pelik2.Tapi this movie laa movie 3D yang first time aku tengok,jakun laa jugak time tu biase laaa first time tengok citer 3D.


Citer nyer ley laa tahan best n klako.Kalau nak citer pasal movie nih memang xsempat nanti panjang pulax artikel kali nih :)

Daa habes tengok movie ni selame 3 jam lebih,,aku pon mula misi pencarian barang yang aku idamkan tu.Barang yang aku idamkan sangat2 tu is Contact Lense.Puas aku pusing satu bangunan tu cari harge yang cukup2 dengan bajet aku time tu,last2 jumpe gak nasib baik laa time tu tengah promosi beli dua RM50 okey laa 2 an?? Berbaloi laa jgak.Dia ade bagi banyak warne tapi semuanye aku tak berape minat,yang buat aku tertarik sekali warne Aqua & Kelabu jer.Aku pon daa berjam2 duduk dalam kedai tu terus pilih warne yang aku pilih awal2 tadi,tibe2 jer pekerja kedai tu cakap lense wane kelabu daa abes. 'Puake_face tol.'Aku cakap. Wat penat jer pilih lame2 last2 habis,aku ckp aku order jer laa benda tu nanti daa sampai,baru aku datang balik ambik.So,aku dapat laa bawak balik lense colour Aqua tu dulu.


Pape pon aku rase puas ati sangat hari tu sebab aku dapat barang yang aku nak dari dulu lagi pastu aku dapat tengok movie dalam bentu 3D plax tu.Pengalaman hari tu memang aku xakan lupe kan smpai bila2.Kalau korang nak tengok hasil bila aku pakai lense colour Aqua tu korang view laa profil facebook aku tu okey.Hope comment skali,sesuai o x dengan aku tau2..!! hehee

No comments:

Post a Comment