February 2, 2011

pEniNg & ConFUsE

Hai semua follower yang aku hormat sangat2, sebenarnya tujuan aku write dis down today sebab aku de benda nk tell kat kowg sebelom aku show kat kowg something yg agak memalukan aku.

Bende yang aku nak share dengan kowg ni merupakan 1 teka-teki,niat aku sekarang nih nak sgt wat contest sulung aku kat dalam blog ni.Tapi tu laaa aku ni baru jer wat blog nih n lom expert lagi dalam hal2 peraduan online ni.Rase ragu2 n takot pon de jugak,mane taknye nanti bila daa wat pape contest nanti kang xde hadiah2 tok winner tu takot xsampai plax kat penerimanya.

Benda yang aku nak suroh korang teka tu senang je,xsusah mana pon.Biasa laa contest permulaan katakan.Aku cuma takot jadi benda yang aku cakap tadi tu laa,lagi satu aku takot orang cakap yang aku nih xpandai wat keputusan muktamad tok cari pemenang.

So pada pendapat kowg laa kan aku patut wat ker x contest like other people do kat blog dowg tu??! Kalau jadi wat pon nak bagi hadiah pe yer?? Nanti kang bila daa bg hadiah cam ni,de plax yg merungut pasal hadiah yg aku daa bagi tu..Better yg mane aku should do yer??

7 comments:

  1. owh ic...okeyh gak law wat contenst uw bleyh gak isik mase at blog nanti,..urmmm pasal takot x smpai adiah uw..kim suoh larh peserte tngal an mklumat dier supyg sng papaer hal nanti...alahai xkan nak merungut kot law da dpt adiah uw an..
    pasal adiah per uw better kim bg taw awal2 adiah per then nanti peserta kire da setuju larh ngn adiah kim uw kan..

    ReplyDelete
  2. eza2...name saye bkn kim kaaa tapi kai,xpe saye maap kan..don't do da same mistake lagi okey dear...huhu
    okey laaa maybe soon kai akan wat kot peraduan online tu,tapi kan nak suruh dowg snd detail dowg kat mne yer?? klau kat inbox yahoo ley tp kat dlm 2 daa blambak laa dgn notification yg mengarut from fb laa,benci sgt2..

    ReplyDelete
  3. hhahhaahaha x prsan lak sorry2....urmmm law snd kt cni x leyh ker?? try larh wt..

    ReplyDelete
  4. hhhmmm...,
    klau snd detail2 dowg kat sini,nnt owg laen akn tau daaa susah..tol ark???!

    ReplyDelete
  5. hurmmmm actly law org taw pon dier nk wt pe???just address jer an...:)

    ReplyDelete
  6. bukan alamat jer,
    klau ley sumer nih msty de:
    1)nama penuh
    2)alamat
    3)i/c num.
    4)e-mail
    5)num. phone
    ni baru dinama kan tol2 contest,klau bg alamat jer susah nk contact tjuan tok tau hadiah 2 tol2 daa trima o lom..bukan niat laen yer..

    ReplyDelete