February 3, 2011

++ nEW mEaL ++

Selalu nyer kan pagi2 morning owg sarapan dengan makanan yg berat skit2 an macam Nasi Lemak, Mee2, Roti Canai n air plax air yang panas2 without ice.Kowg mesti tau kan air pe yg sesuai minum pagi?? Xpayah laa aku taip panjang2,wat pnat jer..(tgh mood malas) hehehe..

Yang aku ni plax laen carenyer,sarapan pagi tok aku hari is Oreo, Jem kacang, n air susu Dutch Lady perisa strawberry.Macam pict kat bawah ni..

Kalau kowg tengok betol2 gambo kat atas tu,kowg ade prasan bende pelik x??
Xkan xprasan langsong kot ??! Cube kowg view kat sekeping Oreo kat atas bekas Jem Kacang tu de sikit jem kan??! Tu laa sarapan aku tok hari nih...

Eeeeeewwwwww...Gross an?? Tapi pada aku meal yg macam ni laa yg sedap n senang nk sediakan,tu pada pendapat aku laa xtau laa pada pandapat kowg an??! Klau nak tau pe rase nye kowg cube laa sendiri.Oreo jugak sedap bile makan dengan aiskrim, air susu, cake n jem (jem yg sesuai only jem kacang o coklat) also cream hiasan cake tu,kowg tau an..??! So pesanan aku kat sini tRy okEy huhu :)

No comments:

Post a Comment