February 6, 2011

hOT vIdEO

Sorry laa kepada ssape yg sntiasa mnunggu new story kat blog ni..Aku daa xde citer best laaa nak share dgn kowg sume.Ade 2 memang ade tapi pict plax xde,kalau setakat cerita jer without any pictures,kowg xakan paam per yang aku nk sampai kai lagi 1 kowg akan rase bosan.Betol x per yg aku say nih??!

Tok rini aku still xde bende baru nk kongsi same2 tapi ade beberape orang dari blog nih nak sangat tengok official video from Rihanna's S&M. Dowg xdapat tengok video tu sebab Youtube dah halang orang2 Malaysia tengok video tu,xtau laaa kenape?? Maybe ade unsur2 yang xsepatutnye ditonton agaknya. Hari ni aku mendapat kebenaran dari Youtube untuk menayangkan video tu di blog aku nih.Hope kowg enjoy dengan video dia nih okey. By the way,pade sesape yang perlukan lagu2 baru antarabangsa please view disebah kanan blog.Ia sentiasa berubah.

Rihanna - S&M

No comments:

Post a Comment