April 29, 2011

bErhAraP T_T (ParT I)

Hari nih satu (1) hari sebelom masok bulan May,,pelan aku rini ingat kan nak hangout jalan-jalan tok tenang kan fikiran pasal hari esoknye tapi setakat rancang jer tapi plan nyer xjadi langsong.

So rini aku open jep kat kowg ade pe pada hari esok okey,1st May merupakan hari istimewa buat kekasih aku.Jadi dua (2) minggu sebelum menjelang hari esok,kekasih aku daa buat keputusan nak jumpe dengan aku.Aku pon happy gaban maklom laaa new lover n first dates kata an.Nih laaa masa yang paling aku tunggu2 sejak dari aku mula kapel dengan dia tuh.

Semuanye aku daa siap prepair tok dia macam hadiah,ucapan,n more laaa an tapi tengok last2 minutes dia macam xjadi jep nak jumpe aku nih.Xpe laaa nak wat macam mane daa nasib macam nih =( tok pengatahuan korg gak time bufday dia nih laaa yang paling aku free sangat2.Start pertengahan bulan May nih plax aku daa xde kat area tempat tinggal aku nih lagi sebab aku daa kena sambung belajo dalam 3 o 4 tahun,tuh pon kalau dapat sambung laaa n dia plax sibok dengan sekolah dia tuh.

Sepanjang aku belajo nanti bukan nyer aku selalu dapat balik rumah asal aku nih macam zaman2 sekolah rendah n menengah dulu2 tuh nak-nak plax jumpe dia selalu.Hhmmmm,,jangan bermimpi laaa walaupon kite orang nih dudok same area memang susah nak jumpe.

Tension laa hidop dengan nasib macam nih,sampai bila aku macam nih ajer??! xkan kita nak jumpe lagi 3 o 4 tahun akan datang??!

bersambung....

No comments:

Post a Comment