April 7, 2011

bRItNEy SPeARs dAa KeMBaLi bItCh

Baru2 nih ratu pop antarabangsa,Britney Spears telah release dua video clip yang menggegarkan dunia yang bertajuk 'Hold It Against Me' dan jugak 'Till The World Ends'.Kat sini hari nih aku akan tunjuk kowg storyline bagi video nih siap dgn video2 dia sekali khas untuk korang view betapa hebat o x hebat nyer Miss Lagendary nih.
Tahun 2011 nih Britney kembali beraksi seperti dulu dengan lagu2 yang best juga terdapat kat dalam album yang ke_tujuh dia iaitu Femme Fatale.Antara lagu yang terhangat dalam album ini Hold It Against Me, Till The World Ends, Criminal, Drop Dead (Beautiful), I Wanna Go, Inside Out, dan Big Fat Bass gandingan bersama Will.I.Am( Black Eyed Peas).

Malang nya aku merupakan kipas susah mati Britney pon xmampu nak beli album dia sendiri sebab harga yang dipasarkan amatlah tinggi maklum laa kali nih Britney keluarkan dalam bentuk deluxe album macam pict kat bawah nih
^ Album terbaru britney pada tahun 2011 ^
Alang2 aku daa tulis pasal Britney Spears kali nih,ade baek nyer jugak aku tunjuk korg video2 klip britney yang merupakan antara lagu paling meletop dalam album nih dan menjadi kegilaan peminat2 dia di seluruh dunia hari ini..

Britney Spears-Hold It Against Me


Britney Spears-Till The World Ends


Hope you guys enjoys dengan artikal aku sampai kan kali nih ^_^

No comments:

Post a Comment