April 10, 2011

PenGalAMaN fIrSt TiME hAngOuT dENGAn mEmBERs Fb

Peristiwa nih terjadi malam semalam,aku kenal dengan sorg abang nih kat dalam facebook n kebetulan plax kite owg ddok kat same area.Malam tuh plax dia ajak aku hangout dengan dia aku pon rase ragu2 laa jugak sbb baru jer kenal.Last2 aku pon join jer laa skali..Kowg jangan nak fikir yang bukan2 okey,ade gak yang pk bukan2 nih macam laaa aku xtau kowg nih..Aku just hangout smpai tengah malam nih pon sbb aku daa bosan giler duduk kat rumah menghadap internet jer.Hope sangat2 kowg xfikir pape yang xelok kat aku nih okey.

Now back to topic yang aku nak story rini,sebenarnya target malam tuh kite owg nak tengok movie citer 'Sucker Punch'.Sampai2 jer,movie tuh daa xtayang lagi kat wayang.Sayang betol movie tuh daa xtayang lagi kat wayang daa laa movie tuh happening n gempak giler.Last2,kite owg ambik keputusan nak tengok movie nih
^ Justin Bieber: Never Say Never 3D ^

Okey2,,movie nih citerkan kat penonton @ kipas susah mati Bieber tentang kisah kehidupan dia sebelom n selepas jadi terkenal macam sekarang nih.Dalam movie nih jugak kita dapat tengok Bieber beraksi di concert besar-besaran dia kat atas pentas dan juge di belakang pentas bersama artis jemputan khas yang turut menjayakan concert terunggul Bieber tuh contohnye Ludacris,Jaden Smith,Sean Kingston,Usher,dan Miley Cyrus.Movie nih banyak jugak babak yang kelakar apabila dapat tengok gelagat peminat2 dia yang betul2 obses tentang icon remaja nih.

Puas hati laa jugak tengok movie nih sebab ia xde laa membosan kan,setiap scene de jer part yang menarik. Lagi 1 filem nih lebih kurang jer macam movie 'Hannah Montana & Miley Cyrus:Best Of Both Worlds Concert Tour 3D' n 'Michael Jackson:This Is It'.Paling2 aku suka sekali part dia joget, aaawwww...sweet sangat2 tau,hehehe..

Time kite orang tengok movie nih waktu midnight punyer n abes dlm kol 2 setengah pagi gitu.Then kite orang gi laaa cari port nak karaoke,n dok memekak sampai laa kol 5 pagi.Pape pon,aku ucapkan bebanyak laa thanks kat abang yang bersusah payah support aku time hangout nih...Aku nak bayo dia kata xpayah,,hhmmm,nak wat macam mane ikot ajer laaa yang dia cakap tuh..Btw,aku memang suka sangat2 hangout dengan abang tuh =)

Sebelom aku tarik diri lebih baek aku show trailer movie Never Say Never nih kat kowg,mane laa tau kowg teringin nak tgok movie jugak an?? Enjoy okey...

No comments:

Post a Comment