April 12, 2011

pILiHAn LaGU tHis WeEkeNDs

Korg still ingat lagi x dulu aku penah update pasal Rihanna n siap aku tunjukkan sekali video lagu dia yang tajok  nyer'S&M' tuh kat blog aku sebelom nih??!

Okey laaa,,hari nih aku de dapat satu (1) news baru pasal hiburan yang nak share dengan korg tentang Rihanna n lagu meletop dia sebelum nih 'S&M' tuh.FYI laaa an,lagu S&M nih asal nyer memang dari Rihanna sendiri tapi kali ini lagu yang same nih akan di gandingkan bersama penyanyi pop antarabangsa,Britney Spears yang popular dengan lagu Hold It Against Me baru2 nih.

Huh,ape..??! Korg Xcaye pe yang aku citer nih..??! Okey aku tunjuk bukti2 yang lagu S&M tuh memang akan di duet kan dengan Britney Spears...

^ From Rihanna's twitter ^

^ From Britney Spears's twitter ^


^ Rihanna n Britney Spears_S&M's Cover Art ^

Kalau korang still xpercaye jugak korang dengor laaa sendiri lagu gabungan dowg nih kat video bawah nih,okey...


Hhhmmmm,,That all yang aku boleh sampai kan untuk korg hari nih,up to u guys laaa nak believe or x pasal benda aku update for todays kat blog aku kali nih okey...Sorry sangat2 kalau entry kali nih agak memboringkan korang sangat2 coz aku rini macam xde mood n teringin sangat2 nak story pasal lagu pilihan aku time2 macam nih dalam blog aku.

Last words,,please keep following this blog tau mane laaa tau esok or soon de banyak lagi story2 yang best yang aku ley update n share dengan korg..

No comments:

Post a Comment