April 24, 2011

SoCiaL nEtWOrk yANg aNnOyiNGkAN aKu

Hhmmmm,Seperti mane yang kowg bace tajok beso kat atas tuh aku sebenarnye baru jer join social network macam Tumblr nih.Poning jugak kepala oden nak pakai nateh nih,maklom laaa baru jer jadi members Tumblr,aku baru tau Tumblr nih sebenar nyer ruang buat blog jugak macam Blogger nih tapi Tumblr lagi best dari Blogger nih sebab dia lagi modern n senang nak share kat mane2.
^Tumblr. Logo^

Laen plax dengan Twitter nih,walaupon daa lame pakai n selalu update tentang harian aku tapi aku still pening nak pakai gak lagi2 time nak share gambo kat dalam Twitter tuh.Urrrggh,tak tau laa nak mintak tolong sape tok ajo kan share gambo kat Twitter tuh..Hhmmm,,
^Twitter Logo^

Lepas nih aku xtau laaa social network pe plax yang aku pening kepale nak pakai.

No comments:

Post a Comment