May 25, 2011

DaVId CoOK iSsuE

Sejak kebelakangan nih,aku selalu sangat promote2 album artis jep an? Hhmmm,hope kowg semua xjemu dengan semua entry aku nih.Hai maklom laa aku xtau nak tulis ape lagi kat blog nih,ape yang aku jumpe n then bende tuh menarik jadi aku share2 laa kat sini.Hope kowg semua sabo ajer laa dengan perangai owner blog nih okey,hehehe..

Hari nih jep,lagi sekali aku mau share lagi album seorang bekas juara American Idol season ke-7. Okey,kowg mesti tau an siape juara American Idol season 7 nih kan? Sape lagi kalau bukan David Cook. Pada tahun nih dia keluarkan album yang kedua dia yang bertajuk 'This Loud Morning'. Album ini maybe akan release dalam bulan depan,so bagi sesape yang minat nak dapatkan album nih siap2 laa wit kowg tuh okey =)

^David Cook's Album Cover^

Dalam album nih terdapat 12 lagu,and Cook berkerjasama dengan Ryan Tedder (One Republic) dalam salah satu lagu yang bertajuk 'The Last Goodbye' yang menjadi single pertama untuk album nih. Best laa single pertame dia nih,serius aku suke dengor =p Lain2 lagu yang ade dalam album nih selain yang aku bagitahu tuh 'Right Here,with You', 'Hard to Believe', '4 Letter Word' n banyak lagi lor.

^Single pertama 'The Last Goodbye'^

Okey laaa tuh jer kot yang aku boleh share sikit information pasal David Cook nih n aku malas nak popet2 lagi,penat tau x?? Kalau kowg nak tau more lagi kowg beli jer laaa sendiri album nih okey. Aku endingkan promote aku kali nih dengan MV single pertama dia nih,relex n enjoy yep... peace =.^

^The Last Goodbye^

P/S: you hear it,you rate it

No comments:

Post a Comment