May 8, 2011

dApaT hADiaH dARi hOt Fm

Seperti mana yang korang bace tajok besar kat atas tuh,aku syukur amat sangat2 sebab hari nih aku dapat hadiah gempak.Masok kali nih aku daa dua kali dapat hadiah yang same dari syarikat pon syarikat yang same.Mesti korang nak tau sangat kan pe hadiah yang aku dapat tuh??!

Hadiah yang aku maksud kan tuh ialah cek wang tunai berjumlah RM200.00 nih sebab nye aku daa menang dalam beberape part contest yang Hot Fm anjurkan.Kalau korang xpercaye kat bawah nih bukti-bukti nyer okey ^.~

^Muka depan surat (siap promote alamat meyh)^


^Muka belakang surat (pakai pos laju GDex)^


^Isi kandungan dalam surat (cek wang tunai meyh)^


^Jumlah duit income (maap,image low quality plax)^

Tuh jer bukti nyer yang aku dapat tunjuk walaupon xberapa kukuh bukti nye.Pedulik ape aku,asalkan ade logo Hot Fm tuh pon aku rase daa cukup bukti untuk korang.Kalau korang nak menang macam aku nih rajin2 laaa dengor Radio Hot Fm nih atau view2 laa laman web rasmi nye http://hotfm.com.my/ ceyh waaah siap tolong promotekan sekali plax tuh. Hai maklom laaa,daa menang dapat duit sape yang xsuke an?

Pape pon aku mengucapkan bebabnyak terima kasih kepada Hot Fm sebab beri owner blogger nih menang kali nih =) mudah2an akan datang aku diberi peluang masyuk macam nih lagi,,amin...

No comments:

Post a Comment