May 20, 2011

gRAsIaS fOlloWeR & ViEWeR

Kowg semua ape kabor rini? Mudah2ah kowg semua sihat n happy sentiasa agar dapat teruskan hidup dan dapat tempuhi segalanye seperti biase =)

Okey first of all,aku nak ucapkan bebanyak terima kasih buat semua follower2 n viewer2 coz sudi luangkan masa kat blog aku yang xseberapa nih.Makin hari makin ramai plax yang follow,hari nih jer daa cecah sampai 63 orang. Jumlah viewer plax hampir 700 lebih,aku bersyukur sangat2 sebab dapat peluang macam nih.

Baru2 nih plax aku ade dapat berita gembira yang membuatkan hati aku xtenteram dengan perasaan happy dalam jiwe nih bila teringat pasal nih.Okey gini,aku bukak laa account nuffnang aku tuh,alaa nuffnang ruang yang pamerkan iklan kat blog kiter tuh.Kowg semua tau kan??! Then aku tengok laa jumlah income yang aku dapat sepanjang aku buat blog nih dari dulu2 sampai laa sekarang.

^Jumlah yang aku dapat dari Nuffnang^

Syukur alhamdulillah,jumlah income yang aku dapat tuh xde laa banyak sangat.Xpe laa sikit pon sikit lor asalkan dapat jugak duit free daripada yang xdapat langsung lagi parah,betol x??! ahaha.. Ini semua pon atas pertolongan kowg jugak,kalau kowg semua xde xdapat lor ownner blog nih merase semua nih.

Last words,Aku mohon sangat kat kowg please laa click iklan2 yang keluar kat tepi2 tuh n share laa blog nih kat account laman sosial kowg tuh okey.Pape pon,thanks lagi sekali untuk semua nyer.Luv you guys,MuAxXx3X...

No comments:

Post a Comment