May 13, 2011

tOLoNG vOte UnTUk BloG NiH

Hai semua reader blog setia kue,jumpe lagi kiter kat sini lagi yep. Thanks bebanyak laa pada sesapa yg still setia tok follow blog bertaraf high class nih,ahaha bertaraf high class ajer,citer kat blog pon entah pape yang mengarut ade hati bertaraf tinggi =p

Pape pon,terpulang laa kat diri masing2 tok labelkan blog aku nih bertaraf tinggi or rendah asalkan blog aku nih sentiase update dengan informasi2 terkini..Okey hari nai aku nak mintak tolong korang sikit,mudah2an korang ley tolong aku...Baru2 nih aku ade ambik part dalam Contest DiGi WWWOW AWARDS,sia ade banyak kategori tapi aku cume ambik Blogger Of The Year sahaje

^Logo Contest^

Caranya korang click link nih http://www.wwwow.my/Detail.aspx?cd=120511112537230 then korg login facebook korang kat page link yang aku bagi tuh.Daa login,korang terus jer vote untuk blog nih.Simple jer kan,hope sangat2 korg dapat tolong aku.Pape pon,thnks bbnyak to ssape yang vote untuk blog aku yang xseberape nih =) Have a nice day guys

^Jangan Lupa Vote Blog Nih^

No comments:

Post a Comment