May 26, 2011

HiltON oH hILtOn

Ahahaha,hari nih aku boleyh teringat plax pasal satu (1) gossip pasal Paris Hilton masok Islam. Aku tau laa citer nih daa lame basi tapi aku dah xtau nak tulis story pasal ape lagi dalam blog nih an? Jadi atas kesempatan nih lor aku memberanikan diri tok update gossip lame nih semula =p

Pada firasat aku laaa kan antara ramai2 yang bace entry kali nih mesti ade yang baru tau pasal si Paris nih nak masok Islam. Guarenttee ade punye lor,tipu kalau xde. Okey2,masa mula2 aku dapat tah berita nih kat dalam majalah hiburan aku terkejot berox sangat2. Mana xnyer,perempuan sexy lagi kaya-raya and penuh dengan scandal sana sini yang pernah dikontroversi buat video sex sendiri teringin nak masuk Islam. Xterkejut ker kowg?? Sampaikan dia dah buat banyak research and belajor pasal ajaran islam plax tuh,bersemangat gilax perempuan nih tapi xcomform lagi lor yang dia nih nk join islam or x.

Alaaaaaa,,aku daa lupe laa nak cakap ape lagi pasal nih.Ahaha... Korg tengok ajer laaa pict2 kat bawah nih,betol ker yang Paris nih betol2 berminat nak join Islam or x? Kowg tengok, kowg sendiri yang nilai okey =) ahaha






Eeerrm,pe pendapat kowg pasal nih??! Aku susah sikit nak bagi pendapat,no comment. Tengok rupe Paris pakai tudung nih pon macam dia susah nak tinggalkan dunia sexy dia tuh an? Tapi memang xsure laaa dengan pilihan agama yang dia nak ikut tuh,kalau dia masok Islam pon syukur alhamdulillah,mudah2an ramai lagi yang masok islam lepas nih..

No comments:

Post a Comment