May 25, 2011

JenNiFEr lOPeZ iSsUe

Kali nih aku nak share album terbaru dari penyanyi antarabangsa terkenal yang sekarang nih hangat kat radio2 yang kowg selalu dengor.Sape lagi kalau bukan cik Jennifer Lopez nih. Huh,ape??! Ade yang xkenal Jennifer Lopez? Terok laa kowg nih tau,Jennifer Lopez ni seorang pnyanyi yang berbakat besor tau contohnyer dia boleh berlakon, menari, and penulis lagu.

^Jennifer Lopez @ dikenali JLo^

Kowg semua jangan pandang rendah kat Cik JLo nih okey sebab dia nih seorang ikon fashion kat mata dunia nih selaen Lady Gaga tuh.JLo jugak ade 1 rancangan realiti tv dia sendiri tau pasal mencari penari2 handalan,alaaa lebih kurang macam Showdown kat 8TV tuh jugak lor.

Okey lor,aku daa terlari jauh pasal dia nih.Aku nak share pasal album dia bukan pasal hidop dia,ahaha =D Pada tahun 2011 nih JLo ada mengeluarkan 1 lagi album terbaru dia yang ke-7 bertajuk 'JLOVE'. Ramai yang cakap lagu2 dalam album nih best2 berbanding album dia yang lepas2,antara lagu2 yang best dalam album nih macam lagu On The Floor, Invading My Mind, Papi, Villian, I'm Into You.


^JLOVE Album Cover^

So,kowg daa boleh daa dapatkan Album nih kat kedai2 CD yang berdekatan dengan kowg. Rate untuk album baru JLo kali nih aku bagi 3/5 bintang ahaha..Memang xrugi laa kalau korang beli album nih,berbaloi plax tuh puas hati dengor semua lagu2 dia nih.Itu pendapat aku,xtau laa pada pendapat kowg macam mane an??

Last sekali aku nak share laa jugak MV dari JLo nih kat kowg sebelom aku mengakhiri issue tok hari nih.Kat sini aku dapat share cume 2 MV sahaja dari album JLOVE nih hope u guys enjoy with it okey..

^On The Floor (featuring Pitbull)^

^I'm Into You (featuring Lil Wayne)^

P/S: You hear it,you rate it =)

No comments:

Post a Comment