May 25, 2011

PiRAtEs oF tHE cAriBbeAn dAtAng bERlaBUh Di wAyaNG

Aku nak tanye nih,kowg semua nih daa tengok ker lom movie Pirates Of The Caribbean : On Stranger Tides?? Tuari ade members facebook ajak aku join tengok movie nih tapi sayang lor aku xde duit time tuh.Terlepas sudah peluang aku nak tengok movie nih,biase lor aku nih bukan yang senang nak keluar2 rumah nih.

Aku dapat tahu kat area KL xpasti laa kat mana an,sambut kehadiran movie nih dengan meriah sangat2 tau,cube laa kowg bayangkan dowg ubah suai sebuah mall tuh jadi alaa2 movie POTC:OST nih sampai sanggup bina kapal pirate yang besar plax tuh kat dalam mall tuh.Huhuhu,giler laaa...aku xde pict laa nak tunjuk kat kowg macam mane situasi meriahnye mall tuh,maap k =p

^POTC:OST Poster^

Hhmmmm =( srius,teringin gilax aku mau tengok movie nih.Mana tak nyer tengok trailer pon daa excited macam ape. Kowg nak try ker feel excited aku bila tengok trailer movie nih? Okey aku cabor kowg semua,ahaaha =p (macam ade benda burox jep jadi lepas tengok trailer nih sampai nak bercabar)

^Trailer POTC:OST^

Ape feeling kowg lepas tengok Trailer movie nih? Ahaha,macam tuh laa ape yang aku rase tau kalau kowg rase xbest pon aku rase macam tuh jugak. Aik,boleh gituh plax aku nih!! Sebenarnye motif aku nak tengok movie nih sebab nyer aku nak tgok watak baru jep dalam movie nih jep. Pada aku watak baru paling best dalam movie nih cume duyung n zombie jep,tapi xsangke kan makin jauh jalan cerita nih macam2 bende plax dowg semua jumpe.


^Watak Baru:Duyung^

^Watak Baru:Zombie^

^Watak Baru:Angelica^

Errrmm,kalau sesape daa tengok citer2 laa kat aku nih k.Aku xdapat tengok movie nih xpe asalkan dapat tahu jalan cerita nyer dari kowg semua pon dah memadai.Susah2 sangat tunggu ajer laa movie nih ditayangkan kat tv tuh sudah,betol x??! AhaHahA

No comments:

Post a Comment