June 24, 2011

BrItNEy sPEaRs IsSuE

Baru2 nih kat Facebook and Youtube daa kecoh gilax2 pasal Queen of Pop antarabangsa nih yang dia ade release lagi satu (1) Music Video. Jangan cakap yang kowg semua xkenal sape Queen of Pop nih okey, pantang aku. Hahaha, kidding ajer lor...

^Britney Spears^

Hari nih hari ke-2 video tuh daa ade kat youtube, and aku xtipu yang video baru Queen of Pop nih memang hebat and best gilax mane xnyer baru hari kedua jer daa jumlah viewer video nih cecah sampai 7million. Hebat2, tuh laa fans dia cakap awal2 'jangan pandang rendah kat our Queen B!'  Hohoho...

Sebenarnyer video ape yang aku dok membebel dari tadi tuh??! Nih aku nak bagitau laa nih, tajok video baru dia tuh 'I Wanna Go' directed by Chris Marrs Piliero. Aku ade gambo2 sneak peek untuk music video nih tapi hari aku rase macam malas jer nak tunjuk.

Lagi satu (1) aku nak share, aku betol2 simpati dengan Britney nih sebab jualan tiket Femme Fatale Concert Tour dia xdijual habis daripada concert dia yang sebelum2 nih. Xsure laaa concert kat mana yang tiket nyer xbrape laku sangat tuh. Kalau laa Britney datang ke Malaysia, aku sanggup beli tiket concert tour dia walaupon harganye RM 800 sowg. Peeerrgh, gilax betol aku nih sampai sanggup menghabis duit kat sini jer. Hahaha, biase laa tuh kata minat gilax2 ;p

^Prove jualan tiket kurang memuaskan^

^Poor Britney^

Okey laaa, kowg enjoy laaa new music video 'I Wanna Go' yang daa kecoh sane sini tuh. Malas laaa aku nak story panjang2, makin lame makin xde mood plax aku di wat nyer.

^I Wanna Go Performed by Britney Spears^

P/S: Ramai yang cakap style Britney dalam music video nih macam copycats Avril Lavigne.

No comments:

Post a Comment