June 19, 2011

ChINtA lUvER BaRu dAtAng laGi

Entry kali agak exclusive sikit sebab aku nak story pasal diri aku plax. Daa lame aku xtulis pasal hidup aku kat blog aku sendiri nih an? Sebenarnye aku memang daa lame nak share story nih kat kowg semua cuma xde mood jer nak tulis.

Story nih semua nyer bermula kat facebook laaa, mula2 aku jumpe profile sowg budak nih and aku berkenan gilax2 dengan muka dia kat profil picture dia tuh. Punya laa chumil and good_looking memang terpikat laaa, and awal2 lagi aku mintak maaf sangat2 yer coz aku xboleyh nak share pict partner hidup aku kat sini. Bak kate orang muda zaman sekarang 'we need our own privacy, no propa2' aik??! Macam lari jer bunyi nyer?? Aaarrgh,biar laaa asalkan kowg paam maksud aku tuh bagi sesape yang xpaam tuh buat2 paam sudah okey =)

Okey kite sambung semula, bila aku daa berkenan dengan dia aku malas laa nak add dulu. Aku kena laa jual mahal sikit jadi aku maen poke2 ajer dengan dia dulu. Xsangke plax dalam beberapa hari lepas tuh dia balas poke aku and dengan slumber nyer dia ambik num phone aku kat profil fb aku. Then start laa texting2 biase, selang dua (2) or tiga (3) hari aku text dia lagi. Makin lame makin rapat,xde laaa rapat sangat okey. Mula2 aku kenal dengan dia nih aku dapat sense yang dia nih sweet sangat2, pendiam, then kadang2 funny, makin suke plax aku kat dia and mungkin dia nih ade bahaya nyer jugak tapi aku belum kenal_pasti lagi (diam2 ubi berisi).

One day tuh, dia ade cakap yang hidup dia bosan coz xade someone special nak teman dia. Kebetolan plax aku daa lame single. Then dia pon ajak aku kapel, sepatut nyer aku kate x sebab aku daa serik kapel2 nih takot kene maen2kan lagi. Pape pon aku bagi dia peluang untuk tunjukkan kasih sayang dia kat aku, aku nak tengok sama ade dia sama or x dengan ex2 aku yang dulu. Lagi pon aku pon dah jatuh hati kat dia, pandai dia ngorat aku nih yep. Tapi kehidupan lepas kapel nih macam2 halangan yang aku and dia lalui boleyh dikatakan banyak kali laaa kite owg gaduh. Xtahan aku, xkan hari2 nak bergaduh?! Sampaikan dia daa fed_up dengan aku and xmau lagi hidup dengan aku. Aku baru faham perasaan and cara perangai dia sekarang nih kalau dulu kurang faham sikit.

Sekarang nih aku tengah dingin dengan dia, aku tau dia ade sembunyikan something dari aku cuma dia xmau bagitau aku aje maybe dia takot yang dia nanti lukakan hati aku. Tapi kalau dia xbagitau aku terus terang and then tibe2 aku tau ape yang dia buat kat belakang aku lagi laa berlipat ganda sakit hati aku nih.Hope dia xambik hati pasal entry nih, tuh pon dari ape yang aku nampak sejak aku kenal dia.

Last skali, aku mintak maap laaa kalau entry kali nih agak membosankan yang melampau sebab entry nyer panjang n xbergambar. Aku share benda nih kat sini pon sebab aku takot terlupe first moment aku dengan dia. Untuk kapel aku yang tengah bace nih hope dia paam perasaan aku selama nih kat dia yang aku nih gilax2 sudah jatuh cinta, sayang, rindu, happy, bila aku bersama kau selama nih =) Pape pon jumpe kowg lagi nanti okey, keep follow blog aku nih yer. tQ & MuAxXx3X

No comments:

Post a Comment