June 12, 2011

gAGa bUAt gEmpAx dEPan pApARazZi & fAnS

Hoi semua maap laa dah lame aku x update citer2 terkini an??! Aku ade banyak new story sebenarnyer tapi tuh laaa aku nih jenis yang malas nak membebel panjang2 nih nak2 plax kalau tulis2 nih eeeeiiih sumpah aku xminat. Aku buat blog nih pon sebab nak isi mase lapang aku jer xde sebab lain pon. Nak tulis panjang pon kene ikot mood aku nih gak klau xde mood xde makne nyer aku nak tulis panjang2 nih nanti tah pape jer laaa yang aku mengarut yang bukan2 daa kowg plax xde mood nak bace.

Okey2,this time aku nak share laaa satu (1) benda yang agak dengerous and berisiko tinggi buat kali pertama nyer kat blog aku nih. Kowg semua kenal Gaga an?! Baru2 nih kat CFDA Fashion Awards, Gaga lagi sekali buat gempak kat depan semua fans dia and paparazzi. Nak tau ker ape jenis gempak yang dia dah buat??! Mesti laaa kowg nak tau an??! Dia dengan berani nyer pakai baju jarang n x berpakaian dalam pon, jadi nampak laaa segala2 nyer yang kat dalam tuh tap bahagian atas ajer laa. Huhuhu dahshat an??! Peeerrrggh, memang best laa dapat cuci mata free2 jep. Thanks yep Mother_Monster, Paws Up hehehe.

^Lady Gaga the wierdo^

Pict2 kat bawah nih dilarang sama sekali untuk tatapan kanak2 yep, kira macam 18SX laa nih.. Aaarrggh, memang 18SX pon hope xmau tunjok kat bbudak okey. So, enjoy yep huhuhu ;p

^Pose dulu depan paparazzi & fans^

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

^pose lagik, Opps..!! fail^
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


^Let's dance in the dark baby but must naked^


Amacam,best kan huhuhu... peringatan aku untuk kowg xmau view selalu tits Gaga nih okey, jadi laaa budak baek xmau jadi macam aku nih,hehhe... Maap yer pada sesape yang xsuka aku cuma share issue2 semase yang aku tau jep.. Jumpe lagi on da next issue maybe pasal aku plax kot lepas nih, follow k ;) Adios

No comments:

Post a Comment