June 9, 2011

GAy NyER dIA =)

Eeeerrm,aku tau laa aku nak berhenti berehat dari ber_blogger sekejap tapi aku dapat satu (1) news yang buatkan aku rase excited gilax2 nak share kat sini. Mula2 aku dapat tau berite nih aku biase2 jep xde laa terkejot gilax sebab aku pernah tengok dia buat benda yang same kat dalam movie dia berlakon sebelom nih n aku rase tertarik plax dengan aksi yang dia buat nih kat tempat public dengan slumber nyer. Kadang2 aku pon macam nak try jugak buat aksi terlarang nih,hehehe nyum2X =p

^MTV Movie Award 2011^

Semalam Pattinson (pelakon utame siri movie Twilight) dah buat gempax kat MTV Movie Award 2011. Mana tak nyer, dia boleyh plax gi comolot dengan sowg lagi pelakon hot dalam movie tuh jugak. Bukan Kristen Stewart okey tapi dengan Taylor Lautner,huhuhu. Nih mesti kes si Pattinson terlampau riang gilax2 sampai lupe dunia lepas diumumkan dia dapat award yang dia menang tuh. Kes macam nih laaa yang wat aku jelous nih coz dowg dapat kissing2 tapi aku tak dapat pon,ggrrrr. Eeerrm,sape ajer laa yg nak kiss aku yang xde rupe macam mereka2 tuh. Xpe laa soon ade laa tuh an?? Hehehe ;p

Camne ??! Kowg ade bran ker nak tiru aksi dowg nih kat public ...??!




^MuAxXx3X^

Nih laa orang selalu cakap, jangan takot nak cuba sesuatu yang baru rugi bila xcuba, betol x ...??! heheehe.

No comments:

Post a Comment