June 22, 2011

lADy GagA SErIUs oR BuAt LAwAk

Hahaha, baru2 nih aku ade jumpe satu (1) artikal kat Yahoo! yang betol2 menarik perhatian aku. Artikal pasal Gaga laaa, eeerrrm xhabis2 nak timbulkan kontroversi laa dia nih. Kali nih dia tampilkan image yang berani gilax2, perempuan laen pon ade yang menangis and xberani nak cube style nih cume lelaki ajer yang xtakot tiru image Gaga kali nih =)

Kowg mesti nak tau kan benda ape yang aku merepek dari tadi nih? Okey laa, sebenarnyer sekarang nih Gaga daa xde rambut dia cume pakai wig ajer. Mule2 memang aku xpercaye tapi lepas aku siasat hal nih, memang betol dia botax. Macam aku cakap tadi laaa cume lelaki ajer berani buat style nih kalau perempuan tuh memang laa ade gak buat tapi xsemua yang minat.

^ Prove kat Yahoo! ^

Xberape jelas an?? Xpe aku zoom kan lagi sampai nampak words nyer =)


Problem2, okey laaa aku open pict2 dia yang ber_image_kan kepala botak nih. Huhuhuiii, ade yang cakap style Gaga botak nih macam ade tiru image seseorang legandary, Pape pon view jangan xview plax kalau kowg ingat or perasan yang dia tiru style siapa, diam2 sudah okey ;p

^Aaaarrgh, where my beautiful hair?!^

^Laa, laa, laa, Errrm!^

^Can't I borrow ur hair to cover my bald head?^

^Much better, hope my fans not saw my big mistake^

Huhuhuii kepada peminat2 Gaga, aku mintak maap yer coz buat joking yang melampau. Aku buat macam nih pon sebab xnak kasi entry kali nih bosan gilax2 =p Xtau laaa pendapat kowg lepas bace nih and kowg still cakap entry kali nih memang bosan walaupon agak keterlaluan. Hope kowg semua maafkan aku yer kalau aku terburuk2kan artis pujaan kowg nih, aku pon minat dia jugak. Last sekali aku end this issue dengan persembahan dari Gaga mase dia perform kat Paul O'Grady Show baru2 nih. Enjoy yep.

^Lady Gaga performed Hair (new single)^

P/S: Nampak jer style Gaga botak nih teringat plax kat members2 aku yang join PLKN. Hahaha, bedekah tengok muke dowg biler xde rambut nih =p

No comments:

Post a Comment