June 5, 2011

pEsAnAN RIngKAs UntOK kOWg

Hai semua yang sedang bace entry kali nih,aku nak bagitahu kat kowg semua yang aku nak berhenti untuk berehat kejap dari ber_blogger nih sebab aku selalu ajer xde mood jer nak tulis sesuatu bende kat sini. Maklom ajer laaa, aku nih ade prob sikit pasal masalah yang aku baru jer share dengan kowg semua dalam entry yang lepas2 tuh.

Baru2 nih pon aku dapat lagi prob yang betol2 menyakitkan hati aku sangat, biase laa kan orang kuat jelous macam nih laa perangai dia ;p Aku ingatkan nak share tau pasal bende tuh kat blog aku nih tuari tapi aku xcukup berani nak publish sebab budak tuh selalu view blog aku nih takot dia terase ajer. Aku pon xsuka menyakitkan perasaan orang sebenar nyer, xpa laa kalau aku daa ready nanti aku publish laaa yep.

Pape pon thanks banyak2 sebab sudi ikot blog nih sampai ke hari nih,mudah2an sampai bila2 yep hehehe.. Last word, walaupon aku jarang update new story kat blog nih tapi informasi2 kat bahagian kiri & kanan blog nih sentiase ber_ubah2 yep. Jangan lupe sentiase ikot perkembangan terkini okey. Sayang kowg semua, mUAxXx3X =)

No comments:

Post a Comment