July 29, 2011

JeDwARd iSsUE

Issue baru mari lagi, kali nih pasal Jedward plax. Sape plax Jedward tuh?? Jedward nih satu (1) group adik beradik kembar, sowg name nyer John n sowg lagi plax name nyer Edward. Then bila nama dowg digabung kan dapat laa Jedward. Dowg nih sebenarnye dari rancangan realiti tb tajok dia The X Factor mase tahun 2009 dulu2 tuh.

Group nih memang unik bagi aku, hehehe yang buat aku tertarik kat Jedward nih is rambut dowg tuh laa pastu kene plax dengan dressup yang skinny2 nih, perh memang stylo laa muke pon cute hehehe, tuh pada pendapat aku laa xtau laa pendapat kowg plax an?

^Jedward^

Tahun nih (2011), dowg akan release album terbaru dowg 'Victory'. Lagu hits macam 'Bad Behaviour' & 'Lipstick' ade dalam album nih. Sape2 yang minat dowg nih cepat2 laaa beli album dowg tuh k hohoho.. Menghasut plax aku nih =p

Okey laa aku nak out, bohsan laaa hari nih. Duduk on9 lame2 pon xde guna nyer gak. Pape pon enjoy music2 dowg nih okey, eeerm hari nih aku xpakai youtube nak share lagu Jedward kalau kowg nak lagu2 dowg nih click jer link bawah nih pandai2 laa kowg download sendiri k. Have a nice day people ^_^

^Bad Behaviour^

^Lipstick^

^Under Pressure (Ice Ice Baby)^

Kowg kalau download tuh ade yang kena ikot step tau, pape pon semoga berjaya. Jumpa lagi on da next issue, bye >_<

No comments:

Post a Comment