July 23, 2011

kOLekSi bArAnG2 LimITed eDItIOn KuE

Sebenarnyer aku daa lame plan nak tulis pasal nih cume xde gambo2 barang limited edition tuh jer nak tunjuk kat kowg, tapi jangan risau hari nih aku dah ade dah pict nyer hehhehe.

Okey laa, malas aku nak talk panjang lebar, view2 jer laa pict kat bawah nih... Sorry laa aku malas nak share banyak2 cume nih jer yang aku sempat snap, pape pon hope korg xjelous dengan semua nih okey hohoho ;p

^T-Shirt2 Limited Ku^

^CD2 Limited Ku Siap Dgn Tandatangan^

^DVD Shrek Ku Siap Dgn Tandatangan Antonio Banderas^

Only nih jer yang aku dapat share, yang laen memang aku xsempat nak tunjuk ade banyak lagi sebenar nyer macam2 plax tuh sampaikan bilik aku padat dengan barang2 macam nih. Mesti kowg tanyer2 mane dapat barang2 macam nih an?

Haa~~ kalau kowg nak jugak kowg kene laa rajin masok ape2 jenis contest kat magazine, paper, radio, intenet, n banyak lagi laaa. Kalau nasib kowg baek dapat laa barang2 limited edition macam aku nih. Cube laa, pape pon gud luck sape yg berminat tuh yep.

Okey laa, nih jer nak share kali nih. Sorry laa tertunjuk plax sikap jakun aku kat issue kali nih. Pape pon aku bersyukur sangat2 dengan rezeki yang tuhan bagi kat aku selama nih.. Mudah2an rezeki aku tidak akan putus, amin.. Hehhe, okey laa jumpe kowg semua lagi kat issue yang akan datang yup.. Wink2 ^_<

No comments:

Post a Comment