August 15, 2011

dRAmA tImE

Orait2 sebenarnyer aku daa lame niat nak tulis pasal entry nih tapi hari nih baru aku ade peluang dapat tulis =)

Kowg semua follow tak drama melayu kat tb3 setiap hari Selasa - Khamis pukul 10.30 malam tuh?? Hehehe xsangke, tetiba jep aku minat nak follow drama tuh ;p Best laa weyh drama nyer, macam2 emosi kowg dapat feel nanti bila tengok. Drama yang aku maksudkan tuh, jeng-jeng-jeng...

^Poster Ramadan Terakhir^

Hohoho memang terbaek laa ini citer, rugi sape yang xfollow dari awal tau. Sebenarnye aku suke dengor lagu tema drama nih n jugak pelakon2 hot drama nih (sape laa agaknyer yang hot dlm nih yup? sendiri pikir laa) =p 

Sape2 yang nak sangat lagu tema citer nih, kowg leyh laa download kat blog aku nih. Jangan segan2 nak download yup. Pape pon enjoy dengan lagu yang kowg download nih okey, papai =)

^Click untuk download^
(Pompa Bensin_Jangan Lupa Namaku)

No comments:

Post a Comment