August 3, 2011

OwNEr BlOg sAkIt tErOK T_T

Hai semua, syukur2 jumpe pon kowg lagi hari nih. Okey hari nih aku nak share satu (1) gossip pasal diri aku sendiri. Uish, gossip nih lagi hebat dari gossip2 artis tau. Aku balik dari hospital tau baru2 nih coz aku dapat rase diri aku nih makin lama makin melarat sakitnyer.

Jadi aku jumpe laa doctor, nak tau ape jenis penyakit yang aku dapat nih. Tau2 jer doctor ckp aku kena penyakit Bellparcy (xsure ejaan nyer ;p) Bellparcy nih penyakit kekejangan pada muka. Hhmmm, kesian aku nih daa susah nak kenyit mata & senyum. Rase kejang jer macam pakai botox tau x, seksa2.

Last2 doctor bagi aku ubat free suruh makan ikot turutan and setiap minggu aku kena datang ke hospital buat sikit excercise tok pulihkan balik kekejangan kat muke aku nih. Pergh perit shiak! Aku rase benda nih jadi sebab aku tido salah bantal xpon maen laptop sambil menyiarap lame2.

^Xmacam kejam ajer, semua nih aku kena habiskan^

Hope sangat2, penyakit nih akan pulih dengan cepat n xmelarat jadi lebih terok. Jangan maen2, penyakit nih boleyh jadi cacat n stroke tau. Huish, mintak simpang aku xmau. Kowg jaga laa kesihatan kowg tuh baek2 yer, kalau ade sakit pape cepat2 jumpe doktor.

Nasib baek aku cepat2 jumpe doctor, kalau x nanti xpasal2 aku termasuk dalam golongan OKU tuh plax kang. Okey laaa aku nak keluar, banyak lagi keje yang aku kena siapkan. Jumpe lagi nanti k, ingat pesan aku, jaga diri tau >_<

No comments:

Post a Comment