August 1, 2011

sElAmAt MEnyAMbUt bUlAn RamAdHAn

Salam semua, hhmmm xsangka sekejap jer daa masok bulan Ramadhan an? Hari nih hari first day semua orang islam puasa, memang banyak dugaan time2 puase nih nafsu baek n jahat pon ade gak, adoi harap2 tahun nih aku puase penuh. Malas aku nak ganti2 nih, nanti kang orang semua dapat makan n minum yang aku nih dok melopong tengok dowg makan. Ye laa sape suroh xpuase an? eerrrm...


Tapi xpe laa aku kena gak tempuh semua dugaan nih, bulan depan plax an raya hehehe tuh yang aku xsabar2 tuh mana laa tau daa tua2 nih dapat lagi duit raya lagi an? Hohoho, puase tah penuh or x ade hati nak dapat duit raya lolz ;p Eerrm pape jer laa, sape yang sayang n baek hati nak bagi duit raya kat aku nih bagi laa aku terima dengan hati yang terbuka, rezeki laa katakan =)

Okey laa, lastly aku nak ucapkan Selamat Ber_fasting buat semua umat islam kat dunia nih n xmau ponteng2 puase k nanti xdapat fulus raya haha. Jumpe lagi on da next issue okey, take care guys..

No comments:

Post a Comment