September 12, 2011

aKU yANG gILaXkAn tUuUtT

Haa~~ benda ape yang aku gilaxkan sangat tuh?? Sebelom tuh, Kowg semua ape kabo?? Thanks banyak2 laa yup sebab sudi bace entry kali nih =)

Okey2, meyh sini aku habaq kat hampa benda yang betol2 jadi kegilaan aku sejak kebelakangan nih, tah macam mane tibe2 jer leyh minat eermm -.- Benda yang aku maksudkan tuh ialah Anime (Manga) yay !!! Kowg minat ker tengok Anime2 nih? Aku baru jer minat hehehe ^_<

Jom r kite follow sikit anime ape yang betol2 buatkan aku gila sangat tuh sampai obses tahap gaban nih =P

^Mirage Of Blaze^

^Detective Conan^

^Death Note^

^Junjou Romantica^

Eerrrm, cume nih jer laa Anime yang aku slalu follow. Sebenarnyer ade banyak lagi laaa tapi malas nak upload pict banyak2 buat panjang entry jep (penat nak scroll kebawah). Kalau kowg ade tahu anime2 yang best, please r share2 dengan aku nih okey.

P/S: Aku gilax2kan Anime sebab teringin nak mata besar + rambut yang stylo tuh lOLz

1 comment:

  1. hahaha.. bagus2
    owh ko minat anime sbab suke tgk mata besau+rmbut stylo..
    aku bru nak rekemen anime2 huduh yg seram2...
    ko slalu bce kt mne?
    bce la kt mangafox, onemanga, mangapark, etc.. byk choice
    oh! jgn lupe, JUNJI ITO... ;)

    ReplyDelete