September 13, 2011

jOM bLAjOr MakE_uP2 dEnGAn aKU =p

Orait, hari nih aku tebiat sikit tapi kowg jangan risau aku still normal n belom gilax lagi yer ^_^ Macam kowg semua bace kat tajok entry atas tuh, hari nih aku nak ajak korang 'make_up' (Bukan aku yang ajar tapi assistant aku) =P 

Kowg still ingat lagi x watak Babydoll dalam movie 'Sucker Punch' (sape2 yang daa tengok movie tuh)??! Peeerrgh, cun gilax awex nih..

^BabyDoll_Sucker Punch (Emily Browning)^

Cun x?! Cun kan??! Gilax x cun?! Okey2, aku akan tunjuk cara2 nak make_up nampak sejibik (sebijik lor) macam watak tuh (terang2 dis make_up tutorial khas tok perempuan ajer okeyh) ^_<

^BabyDoll Make_Up Tutorial^

Last words dari aku pade sape2 yang cube dis tutorial, all da best n gud luck 4 you guys yup. Jangan lupe daa siap nanti capture2 laa n share kat aku nih yup, aku nak jugak tengok awex2 cun kat blog aku nih Hohoho =P

No comments:

Post a Comment