September 21, 2011

pEnGhArgAaN

Syukur alhamdulillah, xsangke rumah aku yang xseberape nih ade jugak yang sudi datang melawat (blog laaa, bukan home sweet home real aku k) tambah2 plax ramai yang jadi ahli keluarga dalam rumah aku nih (followers k, aku belom kawin lagi) hohoho =p


Pape pon THANK YOU sangat2 pada semua reader yang sokong aku untuk ber_blog tanpa henti nih okey. Perangai aku nih kalau xupdate skali tuh aku rase macam boleyh mati jep tau (statement melampau r tuh, konon2nyer laaa padahal jarang update blog tuh) =p

Last words, keep follow k blog aku nih n kalau leyh share2 laa entry yang kowg suke tuh kat FB kowg k. Nih alang2 kowg daa datang nih jangan laa malu2 nak click iklan kat bahagian kanan n bawah tuh yup (click dgn penuh keikhlasan okey, kalau terpakse better xpayah)

No comments:

Post a Comment