October 5, 2011

rEuNioN bEdEkAh

Petang semalam laa aku n members aku kembali bersatu macam dulo2, maklom laa ade seteng2 tuh sambung blajo. Ade seteng2 tuh dudok jer kat rumah xbuat pape =p

^Kalau berani gelak laa, ggrrr~~^

Kite orang g laa keluar lepak kat kedai makan petang tuh, sampai kat kedai tuh kite2 nih cari laa port then datang laa sowg waiters nih nak ambik order. Haish boleyh plax gurls yang kat bawah nih

^Syamira Yusof^

leyh cakap kat waiters tadi tuh 'Hai! ade ape?' (sengalkan?) Kesian waiters tuh aku tengok dia sudah bengang. Hhmmm sabor ajer laaa dengan members aku sowg nih ahaha..

Xboleyh blah nyer time nak check-it-out dari situh laaa (time nak balik), kite2 panggil laaa waiters yang ambik order tadi tuh kira. Leyh plax gurl gambo kat atas tuh cakap kat waiters tadi 'Nak ape??! (padahal waiters tuh daa bagitau total harga mesti laa nak duit HAHA)

Leyh tahan bedekah members aku sowg nih, aku takot benda macam nih kena jer balik kat dia haish. Kbai !!

No comments:

Post a Comment