December 26, 2011

aKU NgIdAmkAn ....

Sebenarnya aku daa lama ngidamkan nak memiliki sebuah...

^Ipod Nano Apple^

Macam bangang jer kan ?? Tapi nih laa realiti nyer.. Aku nih boleyh laa dikatakan ketinggalan zaman coz benda alah nih daa expired (zaman mp4 daa berakhir) tapi aku baru rase obses nak pakai gadged nih..

 Maklom laa aku baru ade sikit duit nak beli benda nih, yang betol2 menghampakan aku lagi mp4 nih bersepah kat kedai tapi semuanyer ciplak (buatan China). Aku sanggup habiskan duit se-mata2 beli barang yang aku nak tuh walaupon mahal sekali pon sebab nanti kita puas hati dengan kualiti barang mahal (barang original).

Mintak2 laa impian aku nak benda alah nih akan tercapai. Kalau ade sape2 nak bagi aku barang nih xpon hadiah anniversary ker, aku bersyukur xterhingga sangat2 huhuii =P (kowg jangan pandang rendah dengan barang nih k, aku tau sekarang zaman BB tapi xguna kowg terhegeh2kan barang yang baru kat pasaran setakat nak menunjuk2 k).. Pk2 laa ye ^.^

No comments:

Post a Comment