December 10, 2011

hApPy YeEpy

Siyes aku happy gaban hari nih sebab handphone aku yang rosak tuh daa elok macam dulu daa (kad sim xleyh nak bace, selau kena error jer bila onkan phone)... Huish, gembira xterhingga laa aku rasekan sekarang nih.. Phone yang aku baru jer aku baiki tuh model

^Nokia 2600^

Hehe maybe ade antara kowg mesti cakap aku nih ketingalan or xmaju.. For that aku katakan NO, sebabnyer aku nih datang nyer dari family yang xberkemampuan tok beli phone yang canggih2.. Cikai2 macam nih pon daa okeyh bagi aku, asalkan boleyh call n send msg kat sape pon daa memadai..

Pernah laa jugak aku try pakai BlackBerry senior2 aku, tapi aku kena gelak sebab aku xpandai pakai phone tuh.. Sumpah aku xtipu korg, tuh laaa tok kali pertama aku mencuba guna phone canggih macam tuh.. Aku xkesah dowg nak gelakkan aku asalkan aku daa ade pengalaman pakai benda tuh..

Hhmmm nasib baek laa time betolkan phone nih aku xkena ketok habis2, kalau kena ketok melayang laa duit aku.. Mula2 aku g kedai nih, harga dowg tetapkan RM 90 #fening2. Then g kedai laen plak dowg just mintak RM25 jer huhuii puas hati laa.. Cepat plak tuh dowg repair, hope phone nih okeyh2 jer n xde rosak2 lepas nih =)

No comments:

Post a Comment