December 26, 2011

lEsbIan vS GaY

Aku nih jenis yang minat dengan entertainment yang berkaitan dengan omputeh, sorry laaa kepop2 nih xmaen laa huhuii.

 Jadi topic nyer sekarang nih, aku saje2 nak share kat kowg penemuan 'songsang' kat movie2 omputeh nih.. Berani betol artis barat nih buat aksi songsang, name pon barat an hehe (tengok jer laa sape artis nyer)

^Leighton Meester^

^Hilary Duff & Vannesa Szhor^

^Megan Fox & Amanda Seyfried^

^Kristen Stewart & Dakota Fanning^

^Robert Pattinson^

^Daniel Radcliffe^

^Ed Westwick^

Tuh jer laaa stakat nih, sebenarnyer ade banyak lagi tapi aku malas laa nak wat entry nih panjang2 coz makin panjang makin xde mood aku dbuatnyer... Bila aku tengok semua nih, aku tertanya2 comolot dengan sejenis nih best ker?? Same ker feeling nyer bila kita kissing dengan bukan sejenis??! Sape leyh jawab?

No comments:

Post a Comment