December 30, 2011

MeMOrI yEaR 2010/2011 (aDmIRe)

Hai reader ku cayang, kowg semua ape kabar? Aku harapkan semua sihat sentiase. Hari nih aku nak citer sikit kisah yang belom pernah aku bagitau kat kowg semua (kiranyer kowg semua nih bertuah laa coz nih kes yang paling aku suke sangat nak share).

Kowg semua tau yang aku nih kapel dengan person yang gambar dia ade kat bahagian kiri blog aku nih an, tapi nih story mase sebelom aku kapel dengan dia lagi. Pada akhir tahun 2010 n nak masok 2011 xsilap aku laa, aku kenal dengan mamat nih kat fb. Pergh memang jambu n market gilax laa dia ni xsangke plak aku layak jadi members dia.

Bertuah laa sape dapat kat dia nih..
^Hasrul^

Erm, sorry yer Hasrul sebab i ambik pict u untuk publish kat blog i nih. Hope u xmarahkan i huhuii =)

Nih baru 'admire' kat Facebook, my god 'admire' fening2.. Soon aku tunjuk kowg sowg lagi 'admire' kat Twitter k, yang penting semua nih kisah lame.. Aku xde niat langsung nak maenkan perasaan orang laen, hope kowg paam =P

No comments:

Post a Comment