February 7, 2012

iSsUe VoUcAr bUkU 1 MAlAysIA

HAHA hambik ko, baru hari aku dapat update citer pasal nih. Aku memang dah lame cari mase yang terluang macam nih untuk story segala nyer pasal Voucar Buku 1 Malaysia nih hehehe..

Macam kowg semua tau laa, untuk bebudak yang sambungkan pelajaran macam aku nih -,- akan dapat voucer buku sebanyak RM 200 huhuiii gilax happy aku.. Sape ajer laaa yang xhappy bila dapat benda free nih an?? lOLz ;p

^Aku + Voucar 1 Malaysia^

Beruntung laaa jadi student nih sebab semua di_support oleh kerajaan sepenuh nyer. Setakat nih aku dah pakai vaucar nih dalam RM 100 jep...

Sebenarnyer aku xtau nak pakai vaucar nih untuk beli ape, hhmmm setakat nak beli buku n alat tulis tuh jep baru bape hinggit jep an?? Lagi pon aku nih baru jer part one (1), xbanyak pon bahan2 untuk belajar nak pakai..

Cuba laa kerajaan bagi wang tunai kepada pelajar2 yang sambung belajar nih daripada voucar tuh hhmmm.. Pape jer laaa asalkan aku dapat daripada xdapat langsung macam budak xnak sambung belajar tuh OPPS !! (Maap yer, aku xde niat nak sindir2 bebudak xsambung study nih hihi.. jangan marah yek) ^,<

1 comment: