April 17, 2012

NiCkI MinAj tUTUp AcCoUnt tWIttER ??!

Assalamualaikum semua pembaca setia blog nih, hari nih kowg semua ape kabo erk?? Sihat ka?? Mudah2an kowg semua sihat2 jer, jangan laa jadi macam aku nih haaa~ sejak beberapa hari nih aku selalu ajer rase pening2 and selsema secara tiba2 -..-'

Hari nih punya issue pasal penyanyi rapper yang paling aku minat gilax2 yang diberi nama...

^Nicki Minaj^

Aku difahamkan Nicki Minaj baru2 nih dah pon padam account Twitter dia tuh disebabkan dia sakit hati dengan beberapa pihak yang sudah pon me_release_kan kesemua lagu2 baru dia yang dalam album 'Pink Friday:Roman Reloaded' kat Twitter tuh.. Patutnyer setiap lagunyer tuh release mengikut tarikh yang ditetapkan hhmmm..

^Tweet terakhir Minaj sebelum delete account Twitter^

Damn, disebabkan person yang suke pecah amanah nih laa Minaj terus tutup account Twitter dia tuh,, hhmmm rindu laaa aku dengan cik Gaga versi hitam nih nanti sebab tweet post dia daa xlalu kat Home Twitter aku tuh lagi erm (*Sedih2)...

No comments:

Post a Comment