May 29, 2012

AiR tANgAn sEoRANg sAhAbAt

Hey2, kowg nak tau x?? Nih laaa buat kali pertamanya aku dapat sikit makanan buatan air tangan dari members rapat aku masa zaman sekolah menengah dulu2 tuh.. Haish members aku sowg nih bukan calang2 orang k, dia laaa pelajar contoh zaman sekolah dulu and bukan senang tau orang laen dapat rasa masakan dia tuh termasuk laa family dia sendiri..

Okeyh2, menu dia masak kali nih ialah Western Food, alaaaa benda simple2 jer kan ? Biasa laa, orang bujang punyer masakan laa katakan.. So nih laa hasil masakan dia bila daa sampai ke tangan aku nih HEHE



Haaa~ xpayah resepi pon kowg tau kan pe bahan yang dia gunakan tuh? Kena plak minum dengan jus oren, PERGH gilax2 western laa HAHA.. Sebenar nyer ade lagi satu (1) menu dia masak tapi reason dia kata kat aku menu lagi satu (1) tuh daa habis awal2 lagi sebab dia buat sikit jer (*mybe laa).. So nih laa benda nyer yang dia tag kat fb aku..

^Garlic Bread^

Waaa~ nampak sedap jer kan?? Sumpah ngidam nak makan roti bawang putih tuh tapi pe leyh wat xde rezeki aku time tuh GGRRRRRRR... Pape pon thanks bebanyak sangat2 kepada my Chef muda Ebal Hamdy sebab bagi aku rasa masakan dia nih, you do a great job buddy.. I'm really proud of you =)

1 comment: