May 24, 2012

GAgA GOeS tHE SImPSoNs

Hhmmm aku dapat rasakan mesti ramai diantara kowg dah tau pasal issue nih, pape pon hari nih aku dengan yakin nyer mengatakan ade lagi segelintir antara kowg nih belum tau lagi kes nih huhuii tuh laa motif aku update pasal nih ;p

Kowg kenal kan dengan Lady Gaga nih?? Melampau laa kalau xkenal dia nih hhmmmm, seperti mana kowg tau dia nih muncul dalam siri tb animasi 'The Simpsons' baru2 nih dalam episode 'Lisa Goes Gaga'.. So nih laaa rupa Gaga bila daa transform menjadi warga Simpsons..





Haaaaa~ same jer kan kalau dibandingkan dengan Gaga yang real ?? Adesh, aku baru jer nak share dengan kowg full episode kemunculan Gaga dalam siri animasi tuh tapi bideo nyer daa kena block plak... Tuari aku baru jer tengok kat Youtube, hari nih nak share balik daa hilang plak bideo nyer HAISH =..='

Pape pon sorry k sebab xdapat nak share dengan kowg bideo nyer tuh, kalau nak tengok sangat kowg pandai2 laa searh sendiri xpon tunngu jer episode tuh tayang kat tb kowg yang canggih tuh hehehe.. Okeyh laaa, malas i nak membebel macam mak nenek lagi. Pape pon keep follow okeyh, MUAXXXX ..

No comments:

Post a Comment