May 17, 2012

MoMEnt mAndI2 kAt AiR tERjUN KotA TiNgGI !!

Hey2, i'm back again... Okeyh kali nih punyer entry aku nak buat pasal moment yang aku g mandi-manda dengan members2 aku kat Air Terjun Kota Tinggi, Johor..

Benda nyer memang xdirancang pon, tau2 jer aku dapat call dari sowg members perempuan aku, Waniey.. Dia kata dia nak ajak aku skali g mandi2 adesh segan aku nak join sebab aku tengah xde duit time tuh.. Last2 dia kata dia nak payung aku huhuii, bak kata orang 'rezeki jangan ditolak' so aku pon join jugak laaa hehe =p

Okeyh2, yang join mandi2 tuari just enam (6) orang jer termasuk laa aku nih skali (Aku, Hambali, Syafiq, Waniey, Siti Citot, & Atiqah)..

- Harga2 kemudahan & perkhidmatan kat Air Terjun -
*Harga masuk = dewasa RM 7.50/seorang...
*Harga parking kereta = RM 3/sebuah...
*Harga sewa pelampung = RM 8/sebuah...
*Harga masuk tandas = RM 0/seorang...
Pada kowg berbaloi ker?? Okeyh kot, tuh pon kalau gi skali skala jer laaa ;p

So kat sini ade sikit gambo yang dapat snap pakai phone Waniey...





Amacam?? HAHA cuma tuh jer laaa yang dapat snap, xbanyak pon.. Hai maklom laaa takot camera kena air katakan.. Nanti dah kena air plak kang menangis xberlagu plak kat situh huhu.. Okeyh laaa jumpa lagi on da next issue okeyh, MUAXXX ^.<

Credit : thanks a lot x terhingga to Waniey Rahim sebab support aku :*

1 comment:

  1. lama da x pergi situ !
    awk membuat kn cik eyla nk pergi ahaha !

    ReplyDelete