May 1, 2012

PErEmPUan vS. LElAkI ??!

Hai semua reader, jumpa lagi kat blog yang serabut nih.. First at all (*speaking bagai aku nih hehe), aku nak ucap terima kasih banyak2 laa kat kowg semua yang xjemu view blog nih.. Sumpah aku terharu, nak2 plak ramai yang share post2 aku yang lepas2 tuh =')

Okeyh hari nih aku just nak share satu (1) lagi fakta pasal perempuan dan lelaki... Fakta ape plak nih?? Hhmmm, aku tau kowg semua pernah gi shopping and suka gilax2kan shopping nih erm boleyh dikatakan kowg nih 'Shopaholic' laaa an?

So, kalau kowg perasan laa an orang perempuan nih kalau g shopping boleyh dikatakan semua kedai kat dalam mall tuh dia serbu, dowg xmacam lelaki yang just cari yang perlu sahaja. Lelaki bukan berjimat okeyh, dah ini fakta yang lelaki memang ada sifat macam nih berbanding perempuan..


Betol kan research yang aku buat nih? Orang lelaki kalau nak beli selai seluar pon xde pon sampai pergi banyak kedai kat mall tuh macam perempuan.. Jimat masa dan duit kan =)

No comments:

Post a Comment