June 4, 2012

BuAt MAkAnAn mEngGunAkAN mAinAN ?!

Haish xsangke dibuatnyer, maklom laaa cuti semester aku pon dah nak berakhir daa nih rasa macam sekejap jer tau.. Daa laaa tutup kes pasal tuh kejap, nak bermoody bagai plak aku nih kan?? HAHA..

Okeyh issue pasal kali nih plax aku nak tunjuk kowg mainan budak2 kecik tuh boleyh menghasilkan / membuat makanan yang boleyh dimakan.. Menarik kan?? Kalau kowg xpercaya, nih gambar2 yang aku sempat rembat kat Google Image tadi (*OPS ! Kantoi plax tercakap REMBAT tadi)..

^Dapur membuat Kek^

^Ice-Cream^

^Potongan Kek^

Aku percaya yang kowg semua still xpercaya lagi dengan gambar2 kat atas tuh sebab nampak macam FAKE jer kan?? Okeyh, sekarang nih kowg tengok plax bideo kat bawah nih..




Haaa~ macam mane??! Percaya x?? Hebat betol kan barang buatan dari Jepun nih?? Hhmmm,  Okeyh laa rase nyer nih jer laa kot yang dapat aku share untuk kali nih.. Thanks banyak2 sebab sudi view blog nih walaupon sekejap.. Jangan lupe click SHARE yer kalau kowg rasa unik =)

No comments:

Post a Comment