June 1, 2012

rEuNIoN x mAcAM rEUniON ?!

Holla, kali nih punyer entry aku nak kenal kan kowg dengan beberapa ex members2 aku time sekolah menengah dulu2, YAY !!

Okeyh aku dapat call dari ex classmate aku tau, CHOP2 kowg still kenal lagi x dengan Waniey Rahim yang aku pernah buat entry pasal dia baru lepas2 nih kat Air Terjun Kota Tinggi tuh ?? Haaa~ aku dapat call dari dia laaa, dia kata yang bebudak daa kumpul nak jumpa semua ex classmate aku..

Adesh, aku dengan tercuak2nyer + pelik terus siap2 cepat untuk join dowg melepak same2 kat kedai makan.. So nih laaa antara gambar yang sempat snap2 time tuh..

^Amin, Aku, Anod, Bella, Sophia, Pieqah, Waniey, Khan^
(Dari Kiri - Kanan)

^Sophia, Pieqah, Waniey^

^Waniey Rahim^

^Sophia, Bella, Waniey^

Okeyh tuh jer untuk kali nih, sebenarnyer ade banyak lagi gambar tapi cuma nih jer yang dowg tag kat fb aku =..='' Tapi not so bad laaa, syok jugak dapat lepak2 dengan bekas bebudak kelas aku nih..

Tuh pon aku wakilkan group aku untuk join dowg, tengok laaa gambar yang first tuh masing2 wakilkan group masing2 (*susah kanz kalau dalam kelas hidup BERPUAK nih? HUHUiii)

CREDIT : Thanks x terhingga buat semua2 yang join tuari n terutama sekali buat Bella sebab tag2 gambar nih kat fb.. LOVE all of ya MUAXXX :*

No comments:

Post a Comment