August 16, 2012

PenGAlaMAn gIlAx yANg MEmAlUkAn AkU

Salam, hari nih aku nak share satu (1) lagi pengalaman yang amat memalukan diri aku sendiri.. Baru2 nih sebelom aku balik bercuti, macam biasa laaa aku belajar kat kampus tuh n stay kat hostel. Pada satu (1) malam tuh aku tengah nyenyak tido then keenam-enam roomate aku pon cerita kat aku pagi esok nyer ape yang terjadi kat aku malam semalam masa aku tengah sedap tido tuh..

Jeng2-jeng-jeng... Rupa2 nyer roomate aku cakap yang aku malam semalam mengigau HAHA... Nih bukan ngigau sebarangan okeyh, dowg cakap aku ngigau siap bernyanyi lagi.. Haaaa~ nak tau x lagu ape yang aku nyanyi time ngigau tuh?? Opkos ler aku nyanyi lagu penyanyi nih..

^Katy Perry^

Lagu ngigau pilihan aku time tuh ialah (HUHUiii siap ade lagu pilihan plax tuh) ;p

^Wide Awake^

Nih laaa lagu yang dowg dengar aku nyanyi tima aku ngigau tuh, HOHO gilax bengang aku.. FYI, memang susah nak jumpa orang menyanyi time ngigau nih... Pape pon enjoy k dengan lagu nih =)

Orait guys, jumpa lagi on next issue k... Bye, hope kowg daa get ready untuk sambut hari raya nanti =)
P/S : NaSIb BAeK dOwG xRaKAm sAaT2 aKu NgIgAu tUH hUHuiIi

1 comment: