September 14, 2012

dAiLy NigHt mOvIE (d.N.m.)

Assamalualaikum readers semua, hari nih aku nak share satu (1) lagi movie yang aku baru jer tengok dengan semua classmate aku... Movie kali nih merupakan anime yang bertajuk ...
 
^The Secret World of Arrietty^
 
Okeyh, biar aku ulas sikit pasal movie yang datang dari Jepun nih.. Movie nih mengisahkan seorang gadis namanyer Arrietty yang sebesar ibu jari macam 'Thumbelina' tuh... Erm Arrietty nih mempunyai parents n dowg seluarga tinggal kat bawah lantai rumah seorang mak cik nih. Satu hari tuh anak buah mak cik nih bernama Sho, datang laa rumah mak cik tuh untuk menghabiskan masa cuti dia kat situ sementara sampainya hari pembedahan. Sepanjang movie nih kowg akan rasa movie nih terdapat banyak sangat scene2 yang kelakar, sedih, mencemaskan n buat kowg rasa nak marah pon ade gak ;p
 
Pape pon kowg try laaa dulu tengok trailer movie nih k
 
^Official Trailer^
 
Siapa2 yang belom tengok movie nih lagi aku rasa better kowg tengok, sumpah kowg akan suka tengok movie yang toucing nih.. Aku paling suka watak mak si Arrietty nih HAHA, dia suke sangat melawak..
 
Hope you guys enjoy with it okeyh ^.6

No comments:

Post a Comment