February 10, 2013

bINtAng tERmAsyOR yOUtUbE kEmBAli lAgI

Hello, hello, hello... Jumpa lagi kowg semua kat sini.. Thanks xterhingga lagi sekali buat kowg2 semua yang xpernah putus asa follow blog aku nih...
 
Kali nih aku kembali dengan memberi announcement kat kowg semua yang bideo aku yang kedua daa pon release kat Youtube tuh... Bideo kali nih kanz, aku rakamkan dengan bestie all the time aku masa zaman aku sekolah menengah dulo2 (susah senang aku n dia jer tau, kau ade??!)..

^Thumbnail aku kat YouTube^

Hhmmmm senang citer semua issue atau kata laen 'idea' kat bideo nih ialah sepenuhnyer daripada bestie aku sowg nih but mostly kiteorg banyak spontan dari baca skrip, tuh yang agak terabur sikit (Kalau xpercaya, kowg view laaa sendiri yer)... Hope you guys enjoy laaa k =)

^Officially available on YouTube sekarang nih dowh^

Orait guys, maybe nih jer kot untuk hari nih.. Thanks sangat2 sebab sudi melawat blog nih n tengok bideo2 aku yang xseberapa nih kat #YouTube tuh... Alang2 tuh kowg share2 and comment laaa sikit kat bideo aku kali nih yer... Pape pon thanks lagi sekali buat kowg semua yang sentiasa support aku sampai sekarang... (Statement aku yang nih jer xleyh tahan HAHA) -.-'

See you soon, muaxxxxx, muaxxxxx, muaxxxxx :*

No comments:

Post a Comment