February 10, 2013

dAiLy NigHt mOvIE (d.N.m.)

Guys,, cer teka movie ape yang aku tengok malam semalam ??! Huh ??! Ape ??! Hantu Kak Limah Balik Rumah ??! HAHA TEEEET jawapan kowg salah... Zaman Balik Rumah tuh daa lapok dik, semalam baru jer p tengok movie Hantu Kak Limah 2 : Husin, Mon, & Jin Pakai Toncit.. Amboi, tajuk movie nyer xleyh nak panjang lagi ker Abang Mamat oit ??!
 
^Hantu Kak Limah 2 : Husin, Mon & Jin Pakai Toncit Movie Poster^
 
Actually aku xde laaa fanatik sangat dengan movie Melayu nih sebab nyer movie2 Melayu nih kebanyakannyer genre yang same jer n xpernah nak lari dengan cinta, seram, n komedi. Tapi aku tengok movie trilogi Geng2 Kampung Pisang nih memang xpernah nak hampakan penonton2 kat Malaysia nih...
 
Tapi kanz (ade tapi lagi plax tuh HAISH) , pada pandangan aku movie kali nih agak boring sikit n ade banyak persamaan dengan yang lepas2 tapi kali nih yang boleyh wat aku gelak just beberapa part jer... Lagi satu (1) kowg akan sentiasa gelak bila tengok background atau subjek2 yang dowg gunakan kat setiap scene yang tertentu jer macam kereta kokak yang bergerak, kesalahan ejaan 'wi-fi' dan motor Usop Wilcha.. Xtau laaa pendapat orang laen kanz?
 
Sape2 yang belom tengok movie nih lagi,, cepat2 laa kowg serbu wayang tuh k... Jangan menyesal kalau kowg xsempat tengok movie tuh...
 
^Hantu Kak Limah 2 : Husin, Mon & Jin Pakai Toncit Movie Trailer^
 
P/S : Laen orang, laen pendapat nyer yer dik.. Sorry kalau ade yang xpuas hati dengan pandangan mak kat atas tadi tuh yer HUHU ^-^

No comments:

Post a Comment